Thursday, February 3, 2011

berzina dengan ex girlfriend 1

nie kesah benar.aku pegi ke sekolah sprti biasa.tb2 ade org panggil aku " ali!ali!ali! tungu sekejap" aku pandang belakang untuk mengenal pasti. rupanya ex girlfrend aku.dia nak bagi tau yang die nak jumpa aku kat flat pada waktu malam. pade waktu rehat kawan ex-girlfriend aku member sepucuk surat .dia nak aku bawak rakan ku dan girlfriend. aku cakap kat kawan dia yang girlfriend aku x dapat datang sbab sakit perut konon2 je. untuk pengetahuan anda nama ex-girlfriend aku sarah dan yg terbaru shima dan aku seorg playboy. masa balik aku brjalan ngan rakanku  .aku beritahu yg pasal sarah. die stuju. hari dah senja aku bagi tau mak aku yg aku ade kelas tusyen ngan cikgu .untuk mengelakkan mak aku marah.aku tunggu kat cc umah amirul sbab sarah nak jumpa pade waktu malam. bunyi handpone aku berdeing .
      rupanya mesej dari sarah. aku baca die suruh dtg lewat sikit je sbab die ade masaalah teknikal katanya lah aku main game MAT online sbab bosan sgt. akhirnya dia tepon aku yg die turun kul 9:10 malam.
     tungu punya tunggu akhirnya dia sampai juga di cc. die berpakaian  seksi. dia pakai skirt atas lutut baju ktat2 sampai nampak dia punya payudara .tetek di punya lah besar sampai anu aku tegang.dia ajk kawn dia skali.dia kat kawan dia minat ngan amirul nie."wait a minit" amirul berkata .dia suruh kite org ke tmpat yg gelap

No comments:

Post a Comment